wtorek, 28 października 2014

Larum!


Szanowni Wyborcy!


Dziwnym trafem wyparował od wczoraj jeden z anonimowych  komentarzy na moim Naszym Poletku. Mówię o donosie na autodonos. Żeby rzecz wyjaśnić: w obwieszczeniu wyborczym  jeden  z kandydatów na radnego w drużynie obecnego burmistrza przyznał się do współpracy z wiadomymi służbami. Hasający po Naszym Poletku anonim postanowił z tego zrobić newsa. Ale „news” został usunięty przez administratora bloga – i to nie przeze mnie.
Tego komentarza mi nie brakuje.

Pojawiły się natomiast Zielone Ludziki. Komuż bowiem innemu chciałoby się zrywać po nocy wyborcze banery i plakaty Pani Nowackiej i Pana Sytka? Co zdarzyło się w Letnisku i na ul. Kostrzyńskiej w Pobiedziskach. W Gorzkim Polu nic z tych rzeczy. Burmistrz Podsada radośnie pozdrawia wyborców z płotu Pana Eligiusza. A pani Nowackiej jeszcze nikt nie uszkodził.

Wierząc, że tak już zostanie, ponownie zajęłam się kotami. Te najbardziej kochliwe w poniedziałek pojadą do pana Górniaka na sterylizację.  Pan weterynarz zrobi to na koszt gminy i pożyczy duży kufer do transportu żywego inwentarza.  Jak by nie patrzeć, będzie to pierwszy namacalny dorobek tej kampanii.

1 komentarz:

  1. Bardzo mnie dziwi zniknięcie komentarza, ponieważ u mnie usunąć może jedynie autor lub ja jako właściciel i administrator. Możliwe, że usunął go autor, a system blogera podał błędny komunikat, jakoby był to admin.
    Usuwanie czyiś banerów, to już dziecinada albo zagranie poniżej pasa (także w dziecinnej formie).

    OdpowiedzUsuń