czwartek, 13 listopada 2014

Między nami hejterami :)


Gdy jakiś czas temu wykroiłam to moje Nasze Poletko, w najśmielszych snach nie przychodziło mi do głowy, że po kilku tygodniach licznik pokaże prawie trzy tysiące odwiedzin. Bardzo to zobowiązuje, a ja bardzo Państwu dziękuję za uwagę i cierpliwość.
Zdołałam zamieścić raptem 15 „kawałków”, ale obiecuję następne. Najczęściej dotychczas czytane to:
Zebrało się już sporo komentarzy, za które również dziękuję. Przedstawił się tylko jeden autor (pozdrawiam, Panie Rafale). Anonimowi bywali różni.  Hasający po Naszym Poletku Szanowny Anonimowy Komentator numer któryś tam był uprzejmy nazwać mnie hejterem. Sprawdzam ci ja to uczone słowo w Wikisłowniku. Hejter to „osoba która krytykuje coś lub kogoś w bezwględny sposób; nienawistnik; najczęściej anonimowo lub pod pseudonimem”. Pasuje? Wychodzi, że nie do końca, bo nie pomyślałam, żeby produkować się tu anonimowo. Czy nienawistnie? Obce są mi takie uczucia, a już żadnych emocji nie budzi we mnie Michał Podsada. Powinien odejść, bo się nie nadaje, to wszystko.
A „krytykuje (…) w bezwzględny sposób”? – tak, z tym się zgadzam. Przecież piętnowanie indolencji, wskazywanie zaniechań itp. grzechów gminnej władzy takie właśnie być musi. Władza musi być na to przygotowana. Nie laurek i pokłonów ma oczekiwać, bo rola jej służebna, choć lubi o tym zapominać.
Tak więc, Szanowny Anonimie, zrzuć maskę, niech ci cywilnej odwagi nie zabraknie i stańmy twarzą w twarz, bo jest o czym otwarcie rozmawiać.
Tu i ówdzie wytknięto mi też, wrednemu „hejterowi”, potknięcia. Słusznie. Oto rachunek sumienia:
1. hot-spoty w Pobiedziskach można naliczyć aż cztery, a wyliczono je na  http://www.pobiedziska.pl/PL-H237/hotspoty.html
I to byłby cały, przeoczony przeze mnie, dorobek burmistrza w kwestii przeciwdziałania tzw. wykluczeniu cyfrowemu.
2. sterylizację kotów gmina finansuje, owszem, ale warunek, że stwory to bezpańskie. Pan weterynarz będzie teraz legitymował ogoniastych pacjentów…

Sugerowano też, że milczeć  powinnam, bo ponoć nie dość długo tu mieszkam.
A przecież ja to mały Pikuś wśród „hejterów”. Przeglądając pobiedziskie fora w tym gorącym przedwyborczym okresie, zdumiewamy się inwencją autorów http://wiecieze.pl/pc-co-ta-strona/, wpisami anonimów nazywających się a to „Obserwator Wyborczy”, a to „Kulisy Kampani Pobiedziska”.
Na szczęście to mniejszość, a wszystko to  minie...

A gdy pył bitewny opadnie, 17 listopada obudzimy się w tej samej gminie, z tymi samymi problemami, na tym samym Naszym Poletku. Oby z lepszym burmistrzem, czego Państwu i  sobie życzę.

Z wyrazami szacunku,

Karolina Osowska-Wolińska







2 komentarze:

  1. Szanowny Anonim nie widzi powodów do przedstawiania się, jeśli blokuj się jego komentarze :) - a blokuje się (mimo użycia z nich linków) a więc.... jeśli wymagamy od innych - zacznijmy od siebie - ponawiam blokowany komentarz - tak boli prawda ? Będzie blok po raz kolejny ? Czy tym razem pojawi się komentarz w zamian za przedstawienie się ?....
    A więc....
    "Pani Karolino - jak się chce to wszystko się znajdzie :) Gorzej jak się w D... było i G... widziało ;) i poza hejtowaniem nic więcej się nie potrafi :) Współczuję... .
    Więc... na stronie (jak to Pani pisze) www.popbiedziska.pl rzeczywiście nic nie ma ;) - nie ma też miejscowości Popbiedziska ;)... . Ale... za to tutaj http://www.pobiedziska.pl/PL-H237/aktualnosci/SMjM3/hotspoty.html można znaleźć info... a idąc dalej - jak już podaje się info to proszę rzetelnie "aż 2"... nie nauczyli w szkole liczb powyżej 2 ?
    Skończą się wybory i skończy się Pani żałosne wycie... tym blogiem tylko Pani szkodzi swojej kandydatce na burmistrza. Oczywiście napisze Pani "pozdrawiam Panie Podsado" itp., ale bynajmniej nie nazywam się Podsada ;) i zastanawiałem się nad oddaniem głosu (jak również 6 pozostałych osób z prawem wyborczym w mojej rodzinie) na Panią Nowacką oraz Pana Podsadę. Pan Podsada wygrał dzięki Pani. Bo jeśli Pani Nowacka skupia wokół siebie takich hejterów i niedouczonych jak Pani (brak umiejętności liczenia do więcej niż 2) to... cóż - mieliśmy już u władzy (na szczeblu ogólnopolskim) hejterów którzy nadal swoimi "kaczymi nóżkami" pchają się do koryta - i nigdy się do niego nie dostaną. Na terenie gminy nie potrzebni są tacy ludzie... . Proszę poinformować swoją idolkę, że dzięki Pani minimum 6 głosów właśnie oddała :) pozdrawiam i... cóż - niebawem zaprzestanie Pani prowadzenia bloga i będzie Pani łyso po porażce... ."

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również pozdrawiam i żywię nadzieję, że blog się utrzyma. Tak wbrew anonimowym prognozom...

    OdpowiedzUsuń